Müügi- ja teenusetingimused

1. Teenused ja teenuseosutaja

1.1 Teenuseosutaja on DP Grupp OÜ, registrikood 12345282, tegevusluba nr: L05350. Asukoht Forus Tennisekeskus, II korrus. Sõjakooli tn 10, 11316 Tallinn (edaspidi DP Ilukliinik).

1.2 DP Ilukliinik osutab klientidele ilu- ja esteetilise meditsiini teenuseid (edaspidi teenused) vastavalt DP Ilukliinik teenuste nimekirjale ning kliendi ja DP Ilukliinik kokkuleppele.

1.3 DP Ilukliinik teenused on nimetatud veebilehel www.dpilukliinik.ee (edaspidi veebileht).

1.4 Teenuste maksumus (hind) on märgitud veebilehel avaldatud hinnakirjas.

1.5 DP Ilukliinik osutab teenuseid kokkulepitud ajal ja kokkulepitud salongis.

1.6 DP Ilukliinik kliendiks on isik, kes on sõlminud DP Ilukliinikuga suulise või kirjaliku kliendilepingu. Kirjalik leping on sõlmitud lepingu allkirjastamisega kliendi poolt. Suuline leping on sõlmitud, kui klient on avaldanud soovi teenuse kasutamiseks ja DP Ilukliinik on alustanud teenuse osutamisega (sealhulgas broneerinud kliendile protseduuri aja). Nii suulisele kui kirjalikule lepingule kohaldatakse käesolevaid DP Ilukliinik teenuste osutamise tingimusi (edaspidi Tingimused), mis on kättesaadavad veebilehel www.dpilukliinik.ee. Enne teenuse tellimist ja kliendilepingu sõlmimist on klient kohustatud Tingimustega tutvuma ning DP Ilukliinikule teatama, kui ta vajab Tingimuste kohta selgitusi või ei ole nendega nõus.

1.7 Kliendileping kehtib kuni kokkulepitud protseduuride teostamiseni või seni, kuni DP Ilukliinik ja klient lepivad kokku, et protseduure ei teostata.

2. DP Ilukliiniku kohustused

2.1 Osutada kliendile kokkulepitud teenuseid vastava teenuseosutajalt tavaliselt oodatava porfessionaalsuse ja hoolikusega.

2.2 Tagama, et teenust osutaval töötajal on teenuste osutamiseks vajalik haridus ja kvalifikatsioon.

2.3 Tagama, et meditsiiniteenuseid osutavad vastavalt õe- või arstiharidusega töötajad, olenevalt sellest, kas vastava teenuse osutamiseks on vastavalt õigusaktidele õigus õel või arstil või muul iluteenuste osutajal (nt kosmeetikul).

2.4 Tagama kliendi teavitamise enne protseduuri algust protseduuri käigust ja võimalikest järelmõjudest.

2.5 Küsitlema klienti enne protseduuri vastunäidustuste kohta. DP Ilukliinikul ei ole kohustust kontrollida kliendi vastunäidustusi, kui klient neid ei nimeta.

2.6 Osutama teenuseid vastavalt hinnakirjale.

2.7 Täitma kliendilepingut.

3. Kliendi kohustused

3.1 Tutvuda enne kliendilepingu sõlmimist Teenuse osutamise tingimustega veebilehel www.dpilukliinik.ee, võttes arvesse, et Tingimused on kliendilepingu osaks.

3.2 Tulla broneeritud protseduurile kohale õigeaegselt, kuid piisavalt varem, et protseduuriks valmistuda. Protseduurile hilinemise või mitteilmumise korral on DP Ilukliinikul õigus protseduur ära jätta ja mitte tagastada kliendile kliendi poolt protseduuri eest tasutud protseduuri hinda.

3.3 Käituda protseduuri ajal viisakalt, mitte olla joobes, haiguslikus või psüühiliselt tasakaalutus seisundis. Nimetatud juhul võib DP Ilukliinik protseduuri katkestada või ära jätta ning rakenduvad Tingimuste punkti 3.2 2-lauses nimetatud tagajärjed.

3.4 Teavitada protseduurile mitteilmumise takistusest vähemalt 24 tundi ette, leppides kokku uue protseduuri aja. Mitteilmumise takistuseks võib olla mõjuv põhjus, nagu näiteks enda või lähedase inimese elu ja tervisega või kliendi enda vara kahjustumisega seotud põhjus. Protseduuri ära jätmisel ilma uut aega kokkulepimata, on DP Ilukliinikul õigus protseduuri eest tasutud protseduuri maksumust kliendile mitte tagastada.

3.5 Juhul, kui kliendil tekivad pärast protseduuri tüsistused või negatiivsed järelmõjud, pöörduma koheselt DP Ilukliiniku poole nõuannete saamiseks.

4. Kliendilepingust taganemine ja lepingu ülesütlemine

4.1 Kliendil on õigus kliendilepingust põhjust nimetamata tagneda 14 päeva jooksul kliendilepingu sõlmimisest. Suulise kliendilepingu korral loetakse lepingu sõlmimise ajaks teenuse aja broneerimist. Lepingust taganemiseks peab klient esitama kirjaliku taganemisavalduse, mis on allkirjastatud, DP Ilukliiniku salongi töötajale või edastama veebilehel www.dpilukliinik.ee nimetatud e-posti aadressile. Vastava taganemisavalduse puudumisel ei loeta klienti kliendilepingust taganenuks.

4.2 Lepingust taganemise korral tagastab DP Ilukliinik nende teenuste maksumuse, mille osas ei ole protseduure veel sooritatud. Sooritamata protseduuride maksumuse tagastab DP Ilukliinik, kui teenuste eest on tasunud klient, mitte järelmaksuteenuse osutaja. Viimati nimetatud juhul on klient kohustatud pöörduma lepingust taganemiseks tähtaega järgides järelmaksuteenuse osutaja poole. Kui DP Ilukliinikule ei ole teenuse eest tasunud klient, vaid järelmaksuteenuse osutaja, ei saa DP Ilukliinik tagastada kliendile rahasummat, mida ta kliendilt saanud ei ole. DP Ilukliinik tagastab taganemise korral kliendile maksed, mille ta on saanud kliendilt.

4.3 Kliendil on õigus kliendileping enne tähtaja saabumist üles öelda ainult mõjuval põhjusel, mis on tõendatud. Ülesütlemisest tuleb teatada vähemalt 5 (viis) päeva ette. Mõjuvaks põhjuseks on pikaajaline haigus, maksejõuetus või teenuse kasutamise vastunäidustus. Nimetatud asjaolusid tõendavad arstitõend või epikriis või pankrotiavaldus või kliendi suhtes toimuv täitemenetlus suures nõudes.

4.4 Lepingu ülesütlemiseks peab klient esitama kirjaliku ülesütlemisavalduse, mis on allkirjastatud, DP Ilukliiniku salongi töötajale või edastama veebilehel www.dpilukliinik.ee nimetatud e-posti aadressile. Vastava ülesütlemisavalduse
puudumisel ei loeta kliendilepingut ülesöelduks. Suuliselt kliendilepingut üles öelda ei ole võimalik, välja arvatud, kui DP Ilukliinik sellega nõustub.

4.5 Lepingu ülesütlemise korral ei tagasta DP Ilukliinik kliendile sooritamata protseduuride jaoks tellitud toodete maksumust ja broneeritud tööaja kulu, välja arvatud, kui need tooted ja protseduurid kasutab ära teine klient. Juhul, kui toodete maksumust ei saa tõendada muul viisil (nt hulgiostude korral), siis loetakse kasutamata toodete ja tööjõukulu maksumuseks on 50% teenuse hinnast. Seega tagastab DP Ilukliinik kliendile lepingu ülesütlemise korral 50% kasutamata protseduuride maksumusest.

4.6 Juhul, kui klient soovib kliendilepingu ülesütlemise asemel kasutada teisi protseduure või osta DP Ilukliiniku tooteid, teenuseid vahetada, muuta protseduuride aegu või protseduure edasi lükata, on DP Ilukliinik nõus selles kliendiga kokku leppima, kui klient teatab vähemalt 5 (viis) päeva ette.

5. Vastutus

5.1 Pooled vastutavad teineteise ees kliendilepingust tulenevate kohustuste nõuetekohase täitmise eest.

5.2 DP Ilukliinik ei vastuta protseduuride kliendile mitte sobivuse ja negatiivsete tulemuste eest, kui klient ei ole teavitanud protseduuri teinud töötajat allergiatest, varasematest haigustest, ravimi talumatusest ja vastunäidustusest enne protseduuri algust.

5.3 DP Ilukliinik ei taga protseduuri järgselt kliendi poolt oodatavat tulemust, sest iga inimese suhtes võivad teenused toimida erinevalt.

5.4 Klient vastutab DP Ilukliinikule teenuste eest tasumise eest. Juhul, kui klient on kasutanud teenust, kuid ei ole selle eest tasunud, on DP Ilukliinikul õigus alustada sissenõude menetlust ja edastada kliendi võla andmed kolmandatele isikutele.

6. Kaebused

6.1 Kliendil on õigus esitada DP Ilukliinikule kaebusi osutatud teenuste suhtes, edastades kaebuse kirjalikult DP Ilukliiniku salongi töötajale või veebilehel www.dpilukliinik.ee nimetatud e-posti aadressile.

6.2 DP Ilukliinik vaatab kaebuse läbi ja vastab kliendile esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.

6.3 Klient võib kaebusega pöörduda kohtu (www.kohus.ee) poole või kohtuvälise komisjoni poole, kui ta on eelnevalt esitanud kaebuse DP Ilukliinikule ning kaebust ei ole rahuldatud.